z
zeldathemes
RAGGEDY MAN.
I'M NOT A TIME LORD, I'M NOT A VAMPIRE, I'M NOT AN ANGEL OR DEVIL.I'M JUST A HUMAN.


1 2 3 4 5 »
giantgagofficial:


Funny pictures of the day (107 pics)

Seriously

giantgagofficial:

Funny pictures of the day (107 pics)
Seriously
hewoman:

marlboroadam:

ULAN YA HAYKIRDIM AJSKSKSKDKJSKDJAJSJSJA

Ya bu ne-dirr asdfghjkl

hewoman:

marlboroadam:

ULAN YA HAYKIRDIM AJSKSKSKDKJSKDJAJSJSJA

Ya bu ne-dirr asdfghjkl

Bu yabancı film ve dizi yapımcılarının sorunları ne ya. Neden her seferinde aşık olunası karekterler yaratıyorlar? Gidin bi tane Orço yaratın. Ne bileyim bi karekter de ‘taksi lazım mıdır abey?’ filan desin. Neden hep Dean Winchester’lar, Finn’ler, Klauslar , Dylan O’brien’ler ? Neden benim duygularım?

yoksunyine:

nediyonamksen:

cokboskonusurumm:

image

-,-

:’(

pabucumunhayalleri:

leonidastekmesi:

kutluayc:

Yapmacık götverenler sizi..

İbneler

Eskortun doğurdukları

pabucumunhayalleri:

leonidastekmesi:

kutluayc:

Yapmacık götverenler sizi..

İbneler

Eskortun doğurdukları

Aşk mı para mı diyo lan ben küçükken düşen dişimi yastığın altına koyup sabah para olduğunu görünce 3 sağlam dişimi söküyodum zor tuttular.

farukeczanesinibulankiz:

J.K. Rowling

Harry Potter’a veda konuşması

fictionalgoddess:

stronghumanblr:

Bunu da notlarımız arasına kaydettik.

Aynen ya kafamdakileri dökmüşsünüz buraya
ve bunu gören erkeklerimizin çoğu, güzel kızlara yanaşarak onlarla arkadaş olmak ister

fictionalgoddess:

stronghumanblr:

Bunu da notlarımız arasına kaydettik.

Aynen ya kafamdakileri dökmüşsünüz buraya

ve bunu gören erkeklerimizin çoğu, güzel kızlara yanaşarak onlarla arkadaş olmak ister

burasibenimhayatim:

benaslindavampirim:

saymindiyorki:

laaaan :D

bayılıyom şu gife ya asdsjfdksadm

ay Damon nasıl göz kırpıyor, Klaus ne güzel sus yapıyor, Elijah ne yapıyonuz amk bakışı atıyor, Stefan da gülüyor.. 

burasibenimhayatim:

benaslindavampirim:

saymindiyorki:

laaaan :D

bayılıyom şu gife ya asdsjfdksadm

ay Damon nasıl göz kırpıyor, Klaus ne güzel sus yapıyor, Elijah ne yapıyonuz amk bakışı atıyor, Stefan da gülüyor.. 

yalnizliginnirvanasinadogru:

kabusunuyasayankiz:

wegoingon:

WEGOINGON

kalsın bu şurda

youtube olmuyo olm